Kauppa

Ajanvaraus

Yhteystiedot

Tutustu

UKK- USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET


1. Miten voin liittyä TAFFIIn jäseneksi?

Voit liittyä jäseneksi suoraan verkkosivuillamme tai paikan päällä keskuksessamme. Jäsenyys alkaa valitsemastasi päivästä. Tee osto suoraa verkkokaupastamme. Puhelin toimii myös kulkuavaimenasi.

2. Voinko käyttää liikuntaetuja (ePassi, Edenred, Smartum)?

Kyllä! Hyväksymme kaikki yleisimmät liikuntaedut. Huomaathan, että etuja saa käyttää vain henkilökohtaiseen käyttöön, ja mahdollinen erotus kuukausimaksun ja edun välillä laskutetaan erikseen. Sinulla on mahdollisuus liikuntaeduilla lyhentää kuukausimaksuja valitsemallasi summalla, jolloin hyvitys laskuun on automaattinen. Jo lähetettyihin laskuihin, emme voi kohdistaa jälkikäteen tehtyjä siirtoja. Mikäli siirto tehdään tämän jälkeen, kohdistuu liikuntaetu seuraavalle tulevalle laskulle. Jäsenet voivat siirtää liikuntaetuja omalle liikuntasaldolleen haluamallaan summalla. Liikuntaetuja ei voi palauttaa asiakkaalle takaisin. Ilmoitathan liikuntaetujen siirrosta info@taffii.fi.

3. Onko jäsenyys määräaikainen?

Jäsenyys on toistaiseksi voimassa oleva, ja siinä on yhden kalenterikuukauden irtisanomisaika.

4. Miten voin irtisanoa jäsenyyteni?

Laita meille irtisanomisilmoitus sähköisen lomakkeen avulla, jonka löydät yhteystiedot alta.

5. Voinko tauottaa jäsenyyteni esimerkiksi sairastapauksen vuoksi?

Kyllä. Sairastapauksissa jäsenyyden voi tauottaa lääkärintodistusta vastaan. Tauko astuu voimaan todistuksen päiväyksestä. Käy lukemassa lisää säännöt ja ohjeet alta.

6. Kuinka varaan tai perun ryhmäliikuntatunnin?

Tunnit varataan etukäteen sovelluksen kautta. Ryhmäliikunnan alta löydät yleiset ohjeet tuntien varaamiseen.

7. Mitä tapahtuu, jos en peru tuntia ajoissa tai jätän tulematta?

Myöhästyneestä peruutuksesta tai saapumatta jättämisestä (3kpl) ennakkoajavaraus lukkiutuu kahdeksi viikoksi. Näin haluamme sitouttaa, että varatuilla tunneilla käydään ja tilaa on kaikille halukkaille.

8. Voinko lainata kulkukorttiani kaverille?

Ei. Kulkukortti on henkilökohtainen. Kortin lainaaminen rikkoo käyttöehtojamme ja voi johtaa jäsenyyden irtisanomiseen.

9. Onko salilla henkilökuntaa paikalla?

Salilla on henkilökuntaa tiettyinä ajankohtina, jotka ilmoitetaan yhteystiedot kohdassa. Kannattaa seurata myös meidän somekanavia, joissa tiedotamme äkillisistä muutoksista. Tiloissa on myös kameravalvonta turvallisuuden vuoksi.

11. Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai paikan päällä. Yhteystiedot löydät verkkosivujemme alaosasta.

12. Voinko kokeilla salia ennen jäsenyyttä?

Tervetuloa tutustumaan! Lataa tutustumiskäynti Forceen tai Flow:hun suoraa verkkokaupasta. Saat puhelimeesi myös kulkuoikeuden, jolla pääset sisälle.


13. Voinko vaihtaa jäsenyyden salikorttiin kesken kuukauden?

Salikortti astuu voimaan, vasta jäsenyyden irtisanomisajan jälkeen.

14. Haluan vaihtaa salikortin jäsenyyteen ja osallistua ohjatuille tunneille?

Kalliimpaan korttityyppiin vaihto onnistuu kesken kuukauden.